dead and gone

Taggelitaggtaggad det är jag det haha. Det ska bli så jäkla kul att tävla imorgon. Det var ett tag sedan sist kan man lugnt säga. Annars har jag inte så mycket att tillägga förutom att Niklas lever, trodde ett tag att han dött faktiskt. Men han levde och det känns skönt. Var ett tag sedan jag hörde något från den gulliga lilla människan. Trodde helt enkelt att han var död och borta.

Är dessutom trött på alla som förstör mitt schema. Jag har ganska mycket som jag måste göra och det verkar inte alla förstå i min närmaste omgivning. Det verkligen STÖR mig. Men vad ska jag göra åt saken?
Min älskade bror kommer hit och besöker oss i en vecka, det ska bli kulkul. Han bor så långt bort numera.


Jag vill ha sommar och vara BRUN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0