Dreams are coming true

Ja tanken slog mig precis att idag är sista dagen på lovet. Tyvärr börjar skolan imorgon igen. Jag vill verkligen inte det just nu. Jag vet visserligen inte vad jag vill göra överhuvudtaget men klaga på skolan känns bra.

Tänkte även ta och meddela att jag fortfarande är irriterad över att jag inte fick fortsätta drömma den gulliga lilla dröm som jag drömde innan jag vaknade till vid fem snåret i morse. Den var verkligen jätte gullig, varför måste man alltid vakna ur sådana drömmar? När man drömmer en äcklig jävla dröm då kan man minsann vakna upp ur den och sen somna om och fortsätta drömma den minsann. Om det är det sista som jag förstår mig på så är det drömmar!!

Nu uppladdning inför ponnyakuten!

Seeya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0