If it makes me happy

Projekt nagalar är nu igång. Började imorse och är väl faktist ganska nöjd med 5 av 6 och det känns bra. Dock måste jag försöka få klart alla fingrar snart höhö.

Annars har dagen bara varit far och fläng hela tiden, först mot djurgården för att se en 4D film på tekniska museet som var 30 minuter lång, sen till liljeholmen för att ha en lektion. Var hemma vid 4, bara att börja med maten ( som för övrigt smakade bajs) sen klockan 5 började jag jobba till klockan 9. Nu är jag trött och ska kolla på Cougar Town :D:D ME LIKE ME LIKE!!

Dagen har annars varit trevlig efter diverse incidenter. Mer än så tänker jag inte säga hahaha! Nu måste jag rusa till TVn!! morsning korsning alla bananer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0