If it makes you happy

Söndagen har inletts med solsken och det gör mig så himla glad. Att dessutom ha ett litet gulligt sms från en gullig människa när jag vakna gjorde dagen bara bäst. Nu är det stallet på schemat och sen tvätta bilen för att sist men inte minst stallet igen med lite ridning på schemat :D

Nu försöker jag laga mina naglar som jag slår av hela jävla tiden höhö. Börjar bli lite utav en fantast på det här, det klagar jag inte på  faktist. Sen vill jag bara säga att efter gårdagens hopp-clinic är jag mer än hoppsugen. Skulle inte banga på en egen häst just nu, dock finns varken ekonomin eller tiden på min sida där. Men det skulle vara mysigt. 

En vecka kvar till tävling och jag är måttligt nervös. Okej jag ska vara helt ärlig. JAG ÄR SKIT NERVÖS!!
Nu dags att sätta fart i verkstan och få lite gjort!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åhh, gulligull bild!

2010-03-14 @ 21:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0