Nu är det vår!

Ja då var det måndag och jag är ganska stolt över mig själv, hunnit med en hel del idag och klockan är bara strax över ett. Började denna underbara dag med en tripp till stallet där man mockade lite skit :D En ganska skön start på dagen måste jag säga. Man piggnar till på ett häärligt sätt.
Sen var det bara att bege sig hem för att fixa lite och sen till skolan för att ha en lektion i växt och djurliv med våran inte alls så underbara vikarie....

Men nu har jag håltimme i en timme tills mentorstiden, har ingen lust alls att sitta här och glo men har tyvärr inget bättre att sysselsätta mig med. Annars är denna veckas schema väldigt skönt och inte alls med så mycket håltimmar som det kan vara. Fasar över nästa vecka!!!

Men nu ska jag försöka avsluta lite fint tänkte jag. Men vet inte riktigt hur för det är ganska underhållande att skriva här hahahha!

men nu överger jag detta !! Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0