Teenage Dirtbag

Det är nu lördag kväll om en timme ska man ställa om klockan och det är nu alltså tid för att "ställa fram utemöblerna" Med andra ord sova en timme mindre! Hittills har helgen varit full utav olika spännande aktiviteter. Bland annat inleddes den med kryssning vilken var mycket rolig och lyckad. När jag kom hem igår var jag ganska så trött. Gjorde raka motsatsen till Sandra,http://sandria.blogg.se/2010/march/keep-on-walking.html, jag gick och la mig och klockan 06.00 ringde klockan och det var jobb på schemat. Dock var det så jäkla skönt efter att ha suttit still i på tok för många timmar och då syftar jag på den oändliga hemresan.
Efter jobbet var jag på bio med min älskade bror och Zozzo. Vi såg Draktränaren och jag är förälskad! Den är så jävla extremt jätte bra!!! Måste se den igen, och det SNART.

Morgondagen ser för tillfället lugn och fin ut, lite små ärenden mest. Men mycket kan hända hihi. Nu tror jag allt att sängen lockar lite väl mycket för att jag ska skit i den!



See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0