final countdown

Idag har varit en underbar dag med massa sol och hästar. Kan det bli bättre? Knappast.
Andra omgången utav allsvenskan div III är nu avklarad och vi ska till final tjiho vad skoj ;D Bara att ladda om nu efter dagens tredje plats med laget. HEJA TuRK!!

Imorgon är det dags för den äckliga skolan som jag inte alls längtar efter. Har världens sämsta schema och har verkligen inte lust med det.. Men vad ska jag göra åt saken? Ska försöka klämma in stallet där det går, och kanske lite tid för Sandra också haha ;P

Nu ska jag fortsätta mitt sökande efter ett pannband med röd strass!

See ya för nu checkar jag ut!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Mycket tid för Sandra! hihi

2010-05-02 @ 20:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0