Hands up

Ganska glad att jag slipper möta mig själv ibland hahaha! Såg precis den reklamen på tv när han är ute och kör och sen avslutas det med typ samma som jag började med ;D Var det någon som hängde med där så säger jag grattis till dig!

Annars har dagen tillbringats på lite hästtävling och mycket säng! Glömde dock bort att äta som var mindre lyckat. Blev riktigt hungrig där vid fem tiden.
Gårdagen var det utgång med Sandra och ja vi lyckades ännu en gång med en lite annorlunda kväll haha. Måste säga att roligt folk finns det gott om. Blev en hel del skratt under kvällen. Iaf för min del ;) 

Nu måste jag ägna mig lite mer åt min älskade glass, den behöver mig!
Seeya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0