Holiday

ojojoj vad et har hänt saker nu, denna lång helg inleddes i torsdag med finalen i allsvenskan där laget slutade precis utanför placering på en 4e plats :D Prinsen sprang så fint så!

Fredag var det jobb och hoppträning på dagen sen på kvällen var det sofistikerad middag med Sandra på ribbypizzan för att sen bege sig till Niklas där det var singstar som stod på schemat ;D
Lördag morgon var det lite jobb igen och en massa stall och ridning, men vem klagar när solen lyser i massor! På kvällen var det dags för en sofistikerad middag igen fast denna gång med Alex, denna gång blev det råstekt sötpotatis med inbakad qurnfilé ;D 
Sen nu är det söndag och helgen avslutas med en tävling, KM i hoppning. Jag är nöjd med min insats trots en massa fläng hit och dit! Nu ska jag vila upp mig inför morgondagen då det är operation som står på schemat, jag är livrädd!! Men det ska bli skönt att få det fixat nu mitt lilla öga.
Seeya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0