Jag tror på oss

Solen är tillbaka och det är underbart! Idag har jag hunnit med en hel del faktist, dagen började med jobb klockan åtta. Sen åkte jag hem och var lite social med lilla missen och han fick komma ut för första gången och gå lös på tomten! Det ni haha, han vågade dock inte gå så långt och definitivt inte gå i gräset. Sjukt söt är han!
Sen var det bara att fara vidare till södertörn där cia hade träning och den var mycket givande faktist och sjukt rolig att titta på! Har även hunnit med att köpa lite leksaker och klätterställning till katten och jobbat ännu mer. Dessutom har jag hunnit med att rida Birk och idag hoppade vi lite. Han var sååå duktig hihi!

Lyckas vi trimma till oss ordentligt kanske vi lyckas med att vara med på en hoppkurs snart. Det skulle vara sjukt kul! Kanske ska kolla lite pay ´n jumps också hade jag tänkt.


Han är snart helt ny frissad med rykt man och klippt hovskägg, snart ser han ut som en riktig häst igen ;D För han är juh trots allt en stjärna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0