Just dance

Tisdag och jag har hunnit med en del idag.
* Först var det stallet med lite slit och släp
* Skolan, dock kom jag en kvart sen eftersom det var tvärstopp med tågen... Suck hatar sl allt för ofta! Var då tvungen att ta bilen till skolan!
* När jag kom hem bakade jag lite bröd och hjälpte mamsen med maten
*Hoppträning på runsten, Cia och Pepe tränade för KG.

Dock har jag nu dragit slutsatsen att det är min pollen medicin som gör mig så trött och hängig hela tiden. Känns det bra? SVAR: Nej!

Annars är jag lite sådär smått jätte partysugen haha, vill dansa lite det var så länge sedan sist nu. Sen är jag allmänt sugen på att umgås lite med SSSS.
Känns som det var år och dar sedan. Måste även säga att jag längtar tills imorgon när Alex kommer med mina Crunchy´s, ;P

Nu blir det lite mer ugly Betty för min del SEE YA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0