Miracle

Det är torsdag, klockan är 21.33, just nu iaf. Jag är extremt jätte trött efter skivan i tisdags och allt jävla plugg som varit de senaste dagarna. I tisdags satt satt från klockan 10 till kvart över sju! Helt jävla otroligt, men sant. Fick dock mycket gjort och det behövdes!
Nu ligger jag i sängen och kollar på ett otroligt roligt litet filmklipp på mig. Mycket roande.
Imorgon är det roligt schema!! Först lite stall och sen åker jag och mamsen till Arboga och hämtar min lilla katt! Längtar, dock kommer den att få heta Det ett tag för jag vet verkligen inte vad den ska heta!!

Helgen ska det till att bli en massa jobb och plugg! Suck, kanske lyckas få in lite roligt där i mellan också. Skulle vara trevligt. Massa gos med lilla katten ska det också bli, och bäst av allt ridning!!!! Vilken svenska jag lyckades med där..
Har dejtat den här människan lite idag också. Lika mys som vanligt faktist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0