walking in memphis

Vad jag älskar när man vaknar på morgonen och man känner sig som Quasimodo i Ringaren i Nottredam. Så var min morgon, ögat gick knappt att öppna och var svullet. Det såg inge vidare vackert ut om jag ska vara helt ärlig. Men nu är svullnaden som gått som borta.
Idag har det hänt en hel del spännande saker, jag vaknade vid tio och då hade mamma gjort frukost till mig :D Hon är bra gullig ibland. Sen var det en lite prommis med Alex och vovvarna. Dock gick både hon och hennes vovvar skiit sakta.. Haha men det var extremt skönt. sen åkte jag och mamma till ica och handlade och ALLA glodde verkligen på mig!! Sen var det prommis igen fast med Sandra och vi gick en riktig runda ;D det var mys! Fick även syn på två halv nakna killar i en bil! Mycket intressant det där.

Malin var även förbi för att hjälpa mamsen med nya soffan så jag har varit tvungen att underhålla hennes två huliganer och det var mycket krävande! Nu ligger jag i sängen och är bruuuun! Det känns som en bra början hihi. Snart är det Cougar town och jag läääängtar!
Seeeya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0