Again, again =)

Ja det är tisdag morgon och SOLEN SKINER !!!! Kanske ska ta mig till skolan ändå :) Bättre sent än aldrig haha.
Men det tar vi som ett senare problem för först måste jag få alla morgonrutiner gjorda och det är lättare sagt än gjort. Men något jag längtar efter nu när jag ligger här i sängen är min Aloe vera dryck som står i kylen. Mums, synd bara att man bara ska ta två matskedar av den ... Sjukt god. Rekommenderar den starkt till ALLA !

Nu över till mer väsentliga saker som min träningsvärk !! Herre min någon mäktig alltså !! Bara att ta sig upp ur sängen som det snart blir dags för kommer att bli en OS-gren. Men tävlingsmänniska som jag är ska jag nog lyckas med det också. TIDS NOG! Hihi
Trevlig dag på er nu !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0