Hey baby

Vart tog dagen vägen egentligen? Juste satt i telekö på tok för länge -.- Nu läängtar jag efter försäkringspengarna =)=)
Brummade in till skolan idag och hade gett mig tusan på att komma i tid och visst klarade jag det. Hela 3 minuter till godo !! Det händer inte ofta. Har dessutom lyckats får parkering två dagar i rad nu och sällis hem :) Alltid trevligt.
Dock är det ett jäkla klagande på den jäveln haha. Kanske kan ha lite förståelse över det eftersom jag kör och han typ höll på att bli köttfärs idag men ändå haha. Man kan inte ha vit bil i detta väder för då syns man inte !!  Men det hans med en trevlig liten sväng på donken också, vilket var tur för jag var så fruktansvärt hungrig. Dock åt jag för fort så jag fick ont i magen istället.. 

Men nu är jag hemma och ska försöka klämma in lite dejtande med en otroligt spännande liten prick !! ME LIKE ME LIKE =)

HA ETT TREVLIGT LIV !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0