Higher

STOR STOOORA PROBLEM !! Jag har fått värsta jätte allergi chocken pi stallet idag. Antagligen för att det blev så pass instängt. Men det är inte kul nu.. Sitter och andas Bricanyl som en jävla knarkare -.- dessutom svider ögonen och rinner på ganska bra också. Men det borde lägga sig snart..
.. Hoppas jag om inte annat.

Ikväll är det utgång som gäller. Just nu inte så taggad. Eller jo där ljög jag. Det ska bli skit kul, behöver bara napa lite så är jag med till 100% i matchen sen :)

Kan dessutom meddela att efter dagens hoppträning kommer träningsvärken vara obligatorisk imorgon. Svårt att undvika den skulle jag tro. Den kommer inte vara på ett direkt bekvämt ställe. Framsida på låret känner jag redan nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0