If we ever met again

Jag är näst intill ny vaken och det har varit extremt skönt att få sova ut ordentligt. Men nu är det egentligen lite stressigt för har en hel del saker som jag MÅSTE hinna med idag. Typ som att handla kläder :)

En sak som jag låg och tänkte på igår när jag skulle sova var det här med ATT MAN BLIR SOM MAN UMGÅS, det stämmer verkligen. Men jag tror verkligen inte det är något medvetet. Utan något som bara sker. Man tar över gester uttryck och till viss del personligheter. Det som jag kan tycka är lite smått påfrestande är när det leder till det negativa. En rolig och intressant människa omvandlas på ingen tid till ett drägg som man inte vill ha med att göra. Det värsta är att jag vet att jag kommer behöva förlåta det hela inom snar framtid. Annars kommer jag bara vara lika barnslig själv och det vill jag verkligen inte =)

Nu har jag inte tid längre utan måste sätta fart så jag kommer iväg någon gång hihih 

BRUM BRUM PÅ ER !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0