In my head

Nu är det ungefär 16 timmar kvar tills det är dags att bege sig till skolan igen. Känns lite små stressande faktiskt. Men ska bli skönt att sova ut imorgon, det behövs.
Kanske ska komma till något intressant i det här inlägget. Dock har jag inget intressant att berätta just nu. En sak som jag kan ta upp är lite mindre intelligent gjort utav mig var att jag av någon mystisk anledning ställde klockan på kvart i nio när jag skulle upp halv tio imorse.. Ingen som helst aning om varför jag gjorde det kan jag meddela !!

Vad mer, jo kan juh säga att jag jobbar på ett litet inlägg som ska publiceras den 31 dec :) Det är ganska intressant faktiskt. Men  det får vänta. Kan inte säga något om det inlägget. TOP SECRET YOU KNOW ;D

Nu ska jag trycka i mig ännu en satsumas see ya !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0