My show

Ibland är det jobbigt att vara mig. Just nu är det en väldigt jobbig tid. Så var glad att du slipper släpa på mina skor nu. Men annars vad har vi mer att berätta? Jo det var kryssning i onsdags. Det var spännande trots att jag missade höjdpunkterna:
Karaoke
Bingo
Playstation hallen
Disney Channel - Som för övrigt inte finns på båten längre !!!
Nej men det var kul med lite nytt folk och alla var snälla och trevliga. Vissa var dock lite jobbiga ibland måste jag säga. Men ja innerst inne var alla snälla och gulliga små människor =)


Nu ska jag bara klaga lite på att jag saknar Sandra, och hon har inte ens varit borta i ett dygn typ.. Jobbigt värre alltså hihi. Men men hon är säkert full like a Kastrull heeeela helgen och det är juh trevligt för henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0