Shes like a bomb

Som jag precis skrev på fejjan så är det tydligen dags att börja tagga till. 
Det känns inte allt för omöjligt om jag ska vara helt ärlig !! 
Tåget går om ganska precis en timme nu och jag är typ klar med packningen = Otroligt bra i tid. Men kommer hinna ändra mig en miljon gånger om vad jag ska ha på mig haha. Just nu är det min svarta med dragkedja hela vägen.
Sen knan jag även bertätta att jag har gjort en lite halv hemlig grej xD inget nytt iofs händer ganska ofta men kan inte säga vad det är för då är allt förstört. OCH DÅ MENAR JAG ALLT!! 

Morgondagen är spikad med bingo, spelnördande och disneychannel med vingummi. Nästan resans höjdpunkt tror jag hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0