Slepless

Jag tror seriöst jag håller på att dö på riktigt. Har inte kunnat sova på två nätter. Först i fredags så vaknade jag 00.40 och kände att det var meningslöst att försöka somna om så låg och glodde på film till klockan 06 då det var dags att gå upp och åka till jobbet 07-15. När jag kom hem kände jag mig jätte sjuk. 
Lördag kväll tillbringades med Alex och lite mys men när det kom till den sovande delen så gick det åt helvete. Dessutom agerade jag chaufför som fick ett ja lite oväntat slut på jag säga hahaha.
Sen kom döds söndagen som tog mitt liv med på tok förmycket saker att göra med för lite tid. Stress hit och stress dit helt enkelt och för lite sömn så hoppas innerligt mycket att jag får sova inatt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0