Disco heaven

ags att skriva lite igen kanske, frågan är bara vad jag ska skriva ;D
Allting är som vanligt med skola, ridning och jobb. Sen trycks det in lite andra roliga aktiviteter där det finns tid och plats. Men det är bara positivt. Något som är dåligt är att jag haft lite tid med Sandra på sistone! Det gillar vi inte alls. Men får se till att ändra på det. 

På söndag är det tävling igen = TAGGA! Dock vet jag inte hur det ska gå, jag är inne i någon slags period när det ska gå så fort som möjligt eller något liknande. Men det löser sig. Hoppas jag xD

Nu blev jag dödstrött så tänker faktiskt krypa ner i sängen och glo på en film, först ska jag bara lyckas välja vilken. 

See ya bitches!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0