overdrive

Ja då börjar helgen lida mot sitt slut. Imorgon är det skola igen vilket jag inte alls har lust med. Men måste tyvärr. Men den här veckan är inte så jobbig att genomlida.  Har bara lektioner 3 av 5 dagar. 
Måste säga att den här helgen egentligen varit en riktig nörd helg. Har typ inte alls varit social. Suttit hemma typ hela helgen, visserligen har det varit mycket stall också, jag är juh som sagt en hästnörd så ;D

Idag var det tävling och prinsen sprang så fantastiskt haha. Nej men det var jämt igenom hela programmet med plus för mellangaloppen om jag får säga vad jag tycker. Lääängtar tills jag får lite bilder. Alltid lika kul och se hur många som blivit bra. Nu är det två veckor kvar tills nästa tävling. Skojsigt värre.

Om 4 dagar blir jag hela 19 år! Faan vad tiden går för fort hela tiden!!! Jag hinner inte med alls. Är definitivt inte redo att bli vuxen ännu.. Men har några år kvar faktiskt. Är bara en liten skit fortfarande om jag får säga vad jag själv tycker då. Men nu ska jag inte uppehållas av denna håla utan utnyttja min ungdom innan den är helt bortblåst!

see ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0