Changed plans

Upp och ner, upp och ner hela tiden. Glad sen ledsen, glad sen ledsen. Den här skiten tar så jävla mycket energi av mig! Jag orkar faktiskt inte det. Inte nu, inte efter all skit som hänt mig!

Idag har jag och Sandra varit i Farst, vi fikade på munk och muffins vilket var dö gott, sen framkallade vi även lite kort :) Jag ett på finaste underbara Tino som jag saknar något fruktansvärt!! Hon tog ett på lea och ett på Benny :)
Funderar på hur jag ska lyckas fördriva min fritid nu, mina planer kraschades så nu står jag här tomhänt och olycklig faktiskt. Olycklig kanske var att ta i, men jag hade det betydligt bättre för 4 dagar sedan. 
LIFE SUCKS SOMETIMES!

Min plan nu är att försöka sova så jag är utvilad imorgon, tillbaka till jobbet imorgon igen. Jag hoppas till tusen att jag ska klara det! Det krävs tyvärr inte mycket för att tårarna ska komma. Dock blir det bättre för varje dag, vilket är skönt!

Godnatt nu folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0