Comes back around

Goddag folket!
Just nu har jag ruskigt ont i magen, varför vet jag inte. Känns sisådär faktiskt. Imorse skänklades det runt på finfina Madicken, som sprang på riktigt fint ska ni veta! Älskade Dunken, hon är som ingen annan! Själv var jag helt slut efter ritten och känner mig nu lite små stel lite överallt i kroppen, men det hör väll till träning eller?

Har även varit på BDC på SÖS för röntgen av mitt knä, och vad de bilderna sa har jag ingen aning om eftersom de inte sa något om det.... Sveriges sjukhus-system funkar sisådär måste jag säga!! 
Sen undrar jag varför folk envisas med att jobba bland folk när de verkar hata det. Ingen tvingar dem att jobba där. Usch vad otrevliga de va! Eller det var egentligen bara en som var otrevlig så kanske inte ska säga de hihi. Men nu är det bara till att vänta och se vad de säger om skiten.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0