Like a pill

Just nu känns det som att det går vägen för precis alla utom mig, är jag människan gud glömde eller?? Nej riktigt så hemskt är det kanske inte. Men just nu känns allt så negativt. Inget går direkt bra och jag hatar när saker inte blir som jag vill och just nu är det precis så att allt blir raka motsatsen mot vad jag vill. Så jag är helt enkelt inte nöjd med tillvaron! 
Får se vad jag hittar på för att ändra på den. Kanske måste ändra lite tankar och annan skit som virrar runt i huvudet och gör vissa saker såå jävla jobbiga och om inte minst mig själv förvirrad och ofokuserad på verkligheten. Som just nu bara är sorglig i och för sig. Folk blir bara mer och mer patetiska, klarar inte ens att stå för sig själva på två jävla ben som sitter på deras egen kropp utan klänger på någon annan för att slippa använda sina egna. Nej jag är trött på såna jävlar.

Nu ska jag sova av mig min irritation, det brukar gå sisådär.. Imorgon väntar jobb 11-20.30 TAGGA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0