öknens blomma

Idag har varit en riktigt produktiv dag, först 7h jobb, 9-16 vilket är en drömtid!, därefter hjälpte jag min kära granne att köra en transport fylld utav grenar till SRV. Kvällen slutade med fika hos K med lite folk vilket var riktigt trevligt måste jag säga! Gillar alla hennes djur :) 

Imorgon väntar lite andra aktiviteter som lite ridning på morgonen! Som jag längtat, på tok för lite ridning nu för min del!!! Sen på eftermiddagen ska vi in till SÖS jag och mor min för röntgen av mitt knä. Sen får vi äntligen veta vad som är fel och vad man gör åt helvetet! :) Sen ser det ut som att det blir kvällsdejt med Vero som avslut på den dagen! 

Btw skulle jag behöva besöka min älskade naprapat för faaan vad min rygg gör ont nu!! Det kom rätt plötsligt faktiskt. Nej nu har jag inte tid mer. Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0