out of control

Lite tankeställare såhär mitt i natten, lite över om nu tolvär mitt i natten. Men jag och Alex hade en spännande disskution om hur stor en teskedsmänniska egentligen är. Alltså skaftet på en tesked kan juh variera rätt mycket så är det bara själva klumpen där nere eller hur är det egentligen? Alex kom fram till att det var medianen av alla teskedslängder som gällde för teskedsfolket. Jag ifrågesatte fort det hela med vem som räknat ut det och svaret på de blev den teskedsansvariga på kulturavdelningen. Vilken disskusion hahaha. 

Dagens andra funderare var nu när jag kom hem, roligt det här med olika vanor osv som vi alla har, i allmänhet vad vi har för oss. Jag till exempel älskar att borsta tänderna och ta munskölj, dock har jag lite fobi för andras tandborsta xD Sen kan jag knappt sova (om jag inte är redligt packad) om inte lakanet är sträckt och utan skrynklor. Jag kan vakna mitt i natten och vara tvungen att rätta till det. Det är nästan bara sjukt, men det stör mig något fruktansvärt. Tänkte skriva radikalt men jag vet inte vad det betyder så det kanske inte är så lämpligt haha.

Nu ska jag sova och hoppas på skinande sol imorgon så jag får steka lite extra :D Är leeedig heeela dagen, ska skänkla runt lite på prinshästen också, men det blir mot kvällen när det är lite svalare ute annars smälter jag bort :)

Puss och kram skumbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0