when it all comes down

Jag har blivit riktigt dålig på det här!! Ysch vad trååk!! Måste anstränga mig lite känner jag faktiskt. 
Annars har jag ett gaalet sug just nu på att hitta på nnågot galet. Typ som att åka pulka bakom bilen, dock är det inte snö ute så det går inte.... Ska försöka tjata på kusin min att vi ska ut med båten snart så jag får leka av mig lite hihi :D Egentligen kanske jag borde hålla mig undan sånt eftersom jag ska skada mig 24/7, men det kan jag stå ut med hihi för jag gillar fart och fläkt hihi jag ser faran i vitögat liksom xD

Nu blir det över till annat, jag ska klä på mig och sen bege mig mot stallet. Ikväll är det träääning igen ! :D

Brun hest springer fiint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0