Down on me

Hej på er !! Min dag har varit lite varierande. Vaknade med fruktansvärd smärta i magen vid fyra tiden och kunde inte somna om.. Efter någon timmes vridande i sängen gav jag upp och satt på tvn och det var en jätte bra film :) En otecknad barnfilm om utomjordingar som ska invardera ett sommarhus. Den var precis lagom att titta på vid den tidpunkten. 
Vid sju hämtade jag mamma på jobbet och när vi kom hem gjorde vi frukost på sängen till min storebror som fyller år idag och är nere i Stockholm och hälsar på :) Sen begav jag mig till sängen och försökte trolla bort magsmärtan som försvann typ vid ett så då gick jag upp, bakade muffins och åkte och skänklade runt lite. Nu har jag städat mitt rum och snart är det släktkalas på g.

Bye bye !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0