Hit me lika a..

Min träningsvärk är fruktansvärd just nu ! Jag kan inte sitta, stå eller ligga för att det gör ont och mina ben är alldeles sladdriga. Det är hemskt.. Nu undrar ni säkert varför jag har sådan träningsvärk. Det är inte från den vanliga "liggaisängenoch göraabsolutingentingmedänattflyttasigfrånsängentillsoffan" träningen som jag kört utan jag misstänker att det är en kombination. På juldagen var det destination bestigaberg som stod på schemat. Men det var inte bara att bestiga bergshelvetet som gällde utan jag var tvungen att pulsa igenom en halv meter snö dessutom i 1km. Det är jobbigt. Speciellt när jag fick för mig att springa ner för berget och ut ur skogen. Sen har det varit hoppträning i två dagar och ja nu sitter jag här med denna hemska träningsvärk.

Imorgon ska jag försöka ta mig till naprapaten om jag hinner, har lite andra möten och skit att göra. Ska dessutom hinna vara lite med Niklas :)

Hejdå era skitgisar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0