I'm coming

Det är tisdag och jag har gått runt hela dagen och trott att det varit fredag...  Känns som en rätt stor besvikelse varje gång jag kom på att det var tisdag :(
Dock känns det som att den här veckan kommer gå rätt fort. I och för sig går tiden för fort hela tiden.. Snart är julen över och det är inte kul.... På tal om jul, jag måste sätta fart med julklapparna, men har ingen insperation och vet inte vad jag ska köpa och då är det inte lika kul.... 

Hämtade mitt pass igår, börjar inse att jag åker till Florida så jävla snart, tur att tiden går fort. Längtar sjukt mycket. Dock lite läskigt att åka halvvägs runt jorden och jobba. Nu är det bara det där visumet kvar sen är allt färdigt. Glodde lite på biljetten tidigare idag.

http://davidmarcusdressage.com En länk till han som jag ska till och hans anläggning som ligger i Kanada :)

Ha en trevlig kväll folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0