Like how it feels

Det är torsdag och jag har varit mycket social och fått massor gjort !! Vaknade vid 9 typ men orkade inte gå upp så låg och kollade på 2 avsnitt av sons of anarchy. Sen gick jag upp och åt mysfrukost med mami :) Vid tolv tiden åkte vi förbi ica så mamma kunde handla lite saker till mormor för det var dit vi skulle sen ;D Vi fikade och jag var faktiskt så duktig att jag började skriva på ena min uppsats i mikrobiologi som jag nu för övrigt skrivit klart. Dessutom hann jag med att räkna lite foderstater som de flesta blev rätt dåliga ! Men en är jag riktigt nöjd med.
Var även till polisen och fixade mig ett pass, har hört att sådant kan vara bra att ha när man ska ut och resa (höhö)
Har även köpt glukol till min bil igen eftersom den i förra veckan fick för sig att släppa ena kylarslangen så allt rann ut.. Avslutnignsvis så var vi och simmade vilket var riktigt skönt, dock är min kropp lite halv sladdrig nu såhär efter. Knäet gör lite ont dessutom men jag tror det är bra i detta fall. Eller?

Nu ska jag glo på film för att sen sova godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0