and after that

Ni vet mig Nathalie S Brage som skriver i den här bloggen. Såhär ligger det till med henne att hon har ett otroligt kontrollbehov i vissa sammanhang. Och har hon inte det får hon nästan panik. Jobbigt läge för henne liksom. Eller vad säger ni??

haha nej men jag är rätt skrivsugen och har lite saker att beta av, men de har jag ingen lust att skriva om höhö. Blir mest skit i det här inlägget :):) Typ som att mitt hår blir så gaalet mysigt när det är sisådär halv torrt hihi det är de nu och då ser de typ ut såhär:


Vad ska jag mer skriva hmm att jag vad svårt det blev nu haha. Nej men jag borde verkligen städa mitt rum. Alla skulle få en chock om de såg hur de såg ut för det är inte vanligt att det är stökigt i mitt rum. Är lite pedantisk på den biten. Men det finns ingen tid att ta tag i det känns det som. Men imorgon så ska jag nog ta tag it ska ni se. Eller på onsdag, kanske torsdag till och med. Ja vi drar slutsatsen att den som lever får se !!

Nej nu ska jag försöka att inte blogga mer för idag haha !! puss på er söta och ni fula kan bara gå och dö :):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0