and thats just me

okej ska försöka beta av min lilla lista från igår haha,
Vi börjar med punkt ett då om mig har jag för mig att det stod ;p
I alla fall så är det såhär jag tänker att jag är så fruktansvärt glad att jag är jag. För nu slipper jag möta mig själv. Jag kan verkligen vara en rå idiot och så jävla dum. När jag tänker efter på hur jag uppfattar mig själv så kan jag verkligen bli arg på mig själv. Hahaha låter det bra? Men samtidigt så älskar jag mig själv, det här är bra komplicerat. Men jag är glad att jag är jag för då slipper jag som sagt möta mig själv och det är jag glad för. Men jag vill förtydliga för er att jag inte ångrar det jag gör/gjort. Jag är bara väl medveten om att vissa saker är bara så sjukt dumma :):)

Nej nu ska jag använda min tid till något vettigare !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0