Andas

Ja en liten uppdatering här tänkte jag hinna med, vill få fram att jag har världens universums värsta huvudvärk -.- Det är nog tyvärr så som en gullig liten prick sa igår att jag är immun mot värktabletterna eftersom jag missbrukat dem grovt den senaste tiden för nu funkar de verkligen inte :(:(
Sen kan jag även meddela att jag äntligen hittat min plats i köket, med andra ord en maträtt jag behagar = omelett. Ja den blev perfekt stekt och smakade bra. Så nu i framtiden när det blir dags att flytta härifrån så har jag en maträtt till. Kanske blir fredagsmaten för den är lite mer exklusiv än keso och banan som är den andra rätten höhö.

Nej nu måste jag fortsätta att förbereda inför imorgon ska packa och fixa lite, städa och så. Se till att alla MM saker är på rätt ställe så Alex hittar dem. Hon är så gullig och passar min prins medans jag flyr landet över helgen :):)

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0