Det går bra nu

Vissa kanske tycker att det är att göra bort sig andra vet jag inte vad de tycker men ska berätta en lite komisk händelse som skedde idag :)
Min fon har som bekant slutat ta emot mes sedan igår så jag ringde till tele2 för att få bukt med problemet. Som vanligt är det en jävla telefonkö och man har inte den blekaste om vilken plats man har jippi !!! Men efter några minuters väntan har Nathalie tröttnat och börjar snacka med Sofie bredvid, sen börjar jag även sjunga pengar rullar in som det ska, det går bra nu med otrolig inlevelse. Tror ni inte jäveln svarar då !! Men i alla fall berättade om mitt problem och hon skulle höra med teknikerna. Några minuter senare ska hon säga att problemet var löst 6ch vad det var för problem. Men eftersom min fon då bombades av alla mes som inte kommit fram så hörde jag inte så mycket och telefonisten började bokstavligt asgarva i andra änden utav fonen och då kunde jag inte hålla mig själv heller. Dessutom fick jag lagom ont i örat efter allt plingande rakt in i det. Men jag offrar det för nu kan jag få mes igen = underbart !!

Checka ut! Slut

Kommentarer
Postat av: Tele2

Hej Nathalie,



Jag är glad att höra att det nu fungerar som det ska att ta emot SMS. Eftersom det var svårt för dig att höra vad problemet berodde på tänkte jag att jag skulle ge dig en kortare förklaring.



Om din telefon vid något tillfälle tappar kontakt med nätet kan ett SMS som skickas till dig fastna, alla SMS som kommer in därefter kommer då läggas på kö efter detta första SMS:et. Vi kan tvinga ut dem här SMS:en igen till dig och då kommer, som du redan märkt, alla på en gång. Jag rekommenderar dig att starta om din telefon minst en gång per dygn, detta brukar förebygga bland annat problemet som du råkade ut för.



Med vänliga hälsningar



Ida Jönsson, Tele2.

2011-01-14 @ 12:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0