Du gamla du fria!

kej ska försöka skriva ett inlägg men det är ganska svårt när man har en halv tam katt som slänger sig på tangentbordet emellanåt!! Men idag har jag en hel del saker som ska hinnas med så borde egentligen sätta fart men tänkte skriva ett litet inlägg först! 
Dagens checklista:
Apoteket 
Dåntorp
CRT
Handla mat
Firra med röda faran

Sen tänker jag be om ursäkt för framtiden för nu tänker jag satsa stenhårt på hästarna så jag kanske inte kommer ha lika mycket tid att vara social med min nära och kära men tyvärr har en person fått mig att tappa fokus och prioriterat ner mitt liv och så ska det inte vara för tack vare det har de som hänt tyvärr hänt = JAG FICK ALL SKIT !!


klockan tickar på så nu måste jag skynda mig massor !!

Puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0