En dag

Okej nu är jag trött !! Ansträngt mig lite för mycket idag känner jag är trots allt sjuk men som jag sagt ett antal gånger tidigare så har jag inte tid med det. Men det är en klar förbättring från igår så det känns bra. Jag har bokstavligt talat knarkat alvedon både igår och idag. Som tur är har de äntligen gett resultat. Sen får jag lock för öronen i mellan åt och det är lite små jobbigt men det värsta är när locket släpper för då ärl judet helt plötsligt jätte högt xD

Imorgon måste jag upp ap tidigt igen för mami och jag ska till sjukmojängen och göra ekg test och ta prover på något som jag aldrig fattat vad. Låter galet läskigt om jag får säga det själv. Gillar inte sjukmojänger...

Över och ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0