Enter the ninja

Ja då var man hemma en snabbis och en paus bland alla dagens aktiviteter. Imorse som ni förhoppningsvis läste var jag lite seg startad och kom lite sent tyvärr. Men hade spännande lunchdejt med Sofie, fick min fon fixad av en gullig prick på phonehouse och nu fattar jag nada av den. Sen hade vi lektion efter lunch också som jag snackade frrån början till slut i, och jag överdriver inte. Konstigt att jag ens han andas där emellan. 
Efter skolan hittade jag och Sofie till Årsta partihallar vilket ledde till att i mitt skåp i skolan står de numera
2 kg djungelvrålklubbor
150 jordgubbssnören
25 twix - 2 (provsmak xD)
103 st bubsar = MUMS I ALL OÄNDLIGHET
Vi har med andra ord ett ordentligt lager.
Jag var så snäll att jag körde hem Sofie och sen for röda faran raka vägen till Maxi för nästa aktivitet som var handla! Mami hade skrivit en fin liten lapp med vad som behövdes och jag hittade lite extra (mohaha)
Nu är det paus som sagt men ska slänga ner lite kläder i väskan för ska åka till papi och sova inatt. Så först middag där, sen ut till Dåntorp och skänkla runt på liten brun och sen hem och SOVA!!

Nu över och ut !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0