Green to black

Duschfantasten nummer 1, HAHA vilket skämt. Nej men alla säger jämt att det är så jävla skönt att duscha att de står hur läänge som helst. Visst det är skönt när man väl är i duschen men allt meck efter !! Man blir blöt och jäklig och allt är bara såååå jobbigt så. Sen hur jävla kul är det att stå och glo in i en jävla glasdörr eller vitt kakel?
Nej jag vet definitivt roligare aktiviteter i så fall. 
Haha nu låter det som att jag inte dushar det var juh kul xD Nej så kul har vi det inte. Men det är helt klart en jobbig aktivitet som man bara gör för att =)=)

Nu ska jag krypa ner i sängen mesa lite planer med en söt prick och sen försöka läsa de 200 sidor som är kvar i min bok som ska redovisas imorgon, HAHAHA vilket skämt !! Ja det var bra kul det Nathalie du kan juh fortsätta drömma!

Nej morsning korsning på er nu alla underbara och alla mindre underbara !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0