I like it rough

Som jag har längtat efter att det jävla året skulle ta slut !! Nu är det 2011 och måste erkänna att det inte alls känns konstigt att säga. Det känns underbart. Men en fundering som jag har är om det var bra slut och dålig början? Nej nej det här är mitt år. Jag är taggad på 2011, ja det är jag definitivt. 2010 var bara ett dumt år men visst hade det sina stunder med sig. Men det har mer varit utav den jobbiga biten. Den biten som jag lämnar för gått nu på ett tag för att jag inte orkar och det är tack vare två människor som gjort rätt stor skada där inne. Men jag är inte alls ledsen för det. Nej nej ni fick mig att fatta att livet är för kort för att slösa på idioter!

Nu ska jag sätta fart med annat, och mitt i allt skrivande råkade jag trycka i mig ett grönt winegume vilket var ap äckligt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0