I love my bitch

Häärligt mitt i allt elände ska jag bli sjuk också... Men vi återkommer till det snart. Idag var det upp med tuppen som gällde och det var dags för lite hoppträning :) = DET BÄSTA SOM FINNS!! Tyvärr gick det inge vidare, dålig fokus av mig helt enkelt men pållen var söt söt. Efter var det rally till apoteket som gällde och hämta lite hostmedecin, jag som aldrig brukar ha hosta -.- men nu är den här och jag är väl förberedd att utrota den hihi. Snart ska jag och mami fika lite (årets första semla) och sen ska jag åka till verkstan och pula lite på röda faran :):) Senare ikväll är det middag med girlsen som gäller! Gaalet taggad på det.

Sen nu såhär sist MEN ABSOLUT INTE MINST VIKTIG, snarare tvärt om !! Idag är det min och underbaraste, finaste, snyggaste, vackraste charmigaste, sötaste, roligaste och min absolutatse bäste vän S årsdag =) sug på den ni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0