in the ghetto

Fortsätter med min lista och måste varna känsliga läsare nu för här kommer ett inlägg med ganska mycket kritik i eller något haha fördomar kanske går bättre in. Men vill i alla fall skriva ett inlägg med min känsla för Nynäshamn!
Nynäshamn = Världens ände, seriöst man kommer inte längre ifrån en civilisation än Nynäshamn. Människorna där orkar heller inte ta sig därifrån vilket inte är konstigt eftersom det ligger så sjukt jävla off. Vad leder det till? Jo incest helt enkelt. Det blir samma människor som ligger runt å ja hela den skiten tror ni fattar. Det är riktigt illa. Att de som bor i Nynäshamn dessutom kallar det en utgång när de går till lokalkrogen och "festar" är bara gaaaalet. Nej i Nynäshamn vill man inte bo. Det är inget att satsa på hahaha.

Som sagt ber så hemskt mycket om ursäkt till de känsliga läsare som lätt tar åt sig. Tyvärr är det bara ett bevis på att det jag skrivit är sant så ja jag ber bara så hemskt mycket om ursäkt till er som gör det. Jag lider med er att ni bor där ute! ;D;D

Kommentarer
Postat av: linda

haha känns bra att någon äntligen förstått våran situation i nynäs! :)

2011-02-01 @ 08:15:48
URL: http://lindazetterman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0