Just a girl

Den 1 januari börjar lida mot sitt slut och jag har varit riktigt produktiv den här dagen. kom i säng runt åtta imorse efter en gaalen kväll inne ni stan med flickorna och en massa andra folk :) Vaknade vid halv ett sminkade och firrade håret sådär lite halv fint för att sen åka ut till pållarna och mocka lite. Det var riktigt skönt att stå där och filosofis-era över gårdagen. Sen slutade det med att jag bänkade mig på en soffa i handen och glodde på film = myspys! Kom hem för kanske en halvtimme sen och skottade en massa snö som kommit inatt/idag !! Helt gaalet vart kommer den ifrån? Men det är fint. Nu tänker jag bänka mig i sängen och glo på mer film i väntan på bättre tider :)

Puss på er bitches

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0