Kids

Idag har det varit fullt upp sen klockan sju (tidsrapport kommer snart) så har inte hunnit mig in hit, eller har inte haft möjlighet. Eller jo på fonen visserligen men då skulle nog många av er undra om jag var packad eftersom jag skriver som en kratta på den allt för ofta :)
Men över till vad som hänt idag då. Skolan började klockan 07.00 med stalltjänst ute på Tyresö. Jätte trevligt verkligen..... Jag pluggade hörlurarna och lyssnade på the voice genom fonen och skrattade för mig själv istället hihi. Efter skolan var det till Umo som gällde och det är alltid lika trevligt. Sen for jag till Papi och fixade lite med mitt lilla projekt där och nu sitter jag då här ny duschad så snart kommer mitt hår bli sådär mysigt som bara mitt hår blir hihi! 

Sen kan jag lägga till att jag är så fruktansvärt glad att jag inte känner någon som jobbar på tele2 eftersom jag nu vet att de hör vad man säger när man är bort kopplad. Så då har alltså hon hört mina diskussioner med Sofie och våran vackra sång. Att jag aldrig bara kan sitta och hålla käften. 

Nu orkar jag inte skriva mer just nu hiih

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0