Last resort

Jag tror seriöst jag håller på att dö just nu !! Jag sov två timmar inatt sen och under de två timmarna hann jag vakna x antal gånger och tre av dem var jag upp och drack. Annars låg jag bara och vände och vred i sängen från halv tre tills dess att klockan ringde. Sen har det varit full fart hela dagen. Ridit tre hästar och tömkört en + lite stall jobb där emellan lite fint. Febern och hostan har visat sig sisådär lagom fint, när jag satt i bilen mellan stallen så hade jag ena vändan full fart på kylan och acn på för att jag tyckte det var varmt och andra vändan tvärt om. 
Min sämsta egenskap är definitivt att låta kroppen vara sjuk när den är det!!

Nu ska jag överväga om jag orkar träffa underbara S ikväll eller inte. Jag vill men är så fruktansvärt trött tyvärr :( och har den här jävla äckelhostan som kan fara åt ja gud vet vart.

Morsning korsning på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0