next dimensional world

Hmm ibland är bara allt dö jobbigt. Som idag, klockan ringde vid kvart över nio och jag var bergs säker på att jag skulle dö av trötthet. Sover så gaalet dåligt. Täcket hade åkt ur påslakanet inatt och allt detta besvär på grund av min jävla rygg -.- 
Nej men morgonen fortsatte jag begav mig uppåt och skulle hämta min smootie och gissa vad jag ser då !!! DET FUCKING SNÖAR UTE !!! Men nu får väl himlen ta och ge sig seriöst, jag orkar inte med mer snö. Nu vill jah ha vår och sommar och bli äckligt brun och bada hela dagarna !!

Nu borde jag egentligen sätta fart eftersom mitt tåg går om 45 minuter och jag har en hel del att firra innan jag går. Men orkar inte. Ska göra min lilla morgonrutin med kaffet hihihi me löööööv that !!

Över och ut !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0