No letting go

Okej jag hinner med ett till inlägg xD haha jag har nu hunnit klä på mig det blev leggings långt gult linne och en svart tröja över. Riktigt nöjd :):) Väskan är packade med träningskläder och ja sminket är på, men orkade inte göra så fint så det blev bara lite på ögonen xD Har inte gjort om gårdagens tabbe då jag glömde sminka ena ögat -.-

nej nu ska jag göra klart det sista och sen börja vandringen mot tåget !!

Ciao
Jo ska lägga till en sak. När man är riktigt nära vänner då delar man samma problem och man är där för att lösa dem tillsammans och du vet att jag är här och jag hoppas allt går bra och att det inte är ett problem :):)
Du är mitt allt och kommer alltid vara det ! Kärleken till dig kommer aldrig kunna beskrivas med ord, mer än att utan dig inget mig !! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0