Oförstörd för mig

Okej livet är fullt av val, varje val man gör har sin konsekvens. Om den blir bra eller dålig är upp till framtiden att bestämma. Oddsen är 50/50 och varför gå och vara rädd för att det inte kommer bli bra. För trots att det blir dåligt kommer det något bra med det med. För allt gott för något gott med sig, så sägs det i alla fall och jag väljer att tro på det. 
Imorgon kanske jag har lite nya spännande nyheter om jag nu lyckas under natten bestämma mig för hur jag vill att mitt liv ska vara den närmaste tiden framöver. För visst kan vi påverka lite utav det som händer !

Nej nu ska jag sova och vila upp min stackars kropp!!
Krya på er alla sjuka människor där ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0